給正計劃移民的您

就由我地分享下我地英移的過程啦:

 

住屋

我地間屋是 12月中開始起租屋是透過朋友介紹移民顧問公司租到 

初時我們也考慮先抵步再自己租屋學校附近(學 -Year 7Catchment Area 的租盤根本有限大概每月得嗰 2-3 間可選擇移民顧問幫我地去睇盤拍片睇完片租邊間已經心中有數了

 
 
而且一唸:如果一抵步就有屋住唔洗住 Air bnb條數都係番到噃!

仲有如果要係 Covid 疫情期間拖住小朋友走嚟走去周圍睇屋就真係冇眼睇

 

   

傢俬篇

租到屋之後就要安排傢俬了

雖然各大百貨公司John Lewis、Argos、Amazons 等也有安排網購及送貨而 Ikea 更有付費的Task Rabbit安裝服務

但試想想:第一天落機便要不勞苦地安裝傢俬記著 - 仲要夾啱送貨日期時間或夾埋安裝服務不容有失喎!因第一晚至少都要有床瞓有枱食飯㗎!
 
 

結果經過一輪格價後(IkeaJohn Lewis、Argos、Amazons ...我地都係搵咗移民公司的代購傢俬服務因佢地可以幫手安排收屋收傢俬收費安裝等一條龍服務搞點晒所有嘢 
 
咁我地一抵步就可以真的可以免卻好多麻煩!

價錢方面比起 Ikea 加埋安裝費後移民公司的代購一條龍服務價格尚較相宜所以大家不考慮一下

 

來到這裏小朋友最開心就係可以砌小雪人同玩雪了!

日常生活篇 

之後移民顧問公司幫我地登記晒 D 水電煤Council Tax不在話下

 

學校 

係小朋友報學校方面些 Council 可以接受用租約 + 住址證明便可申請學校的

我地都有請身在英國的移民顧問幫我地打電話同 Council 溝通結果我地便可以人未飛就已經有學位了!可能我地好好彩仲要係 Outstanding School 㖭!



汽車
 
買車方面我地係大汽車品牌公司的Approved Used Car一來有齊原廠記錄、原廠保養等 
 
二來我們始終初到貴境人生路不熟都係幫襯番各大汽車品牌公司的特約經銷商買番Approved Used Car較為有信心
 
之後經我地嘅要求移民顧問仲特登幫我地聯絡汽車經銷商安排揸埋架車去到我地間屋嘅門口免卻我地係疫情其間長途跋涉、拖男帶去收車最後加埋架車嘅運費)我地係可以慳番唔洗係 UK 租車的費用㖭!
 


總結

一抵步見到間 house同自己架車D 小朋友又即刻有間好嘅學校讀書 ...
 
新生活從此開始很溫暖很感動 ...
 
 



 

 

 

 

 

 

 

 文 、圖: 曾三寶 . 英倫誌

 

P.S.  如大家想繼續討論取得更多資訊取移民顧問公司聯絡資料等可電郵給我:
 
Tsang.Mama.3b@gmail.com
 
謝謝閱讀!


Popular posts from this blog

參觀 BBC 電視台

Waddesdon 莊園大宅、蒸汽火車中心、大風車 @Aylesbury, Buckinghamshire

秘探倫敦「共濟會」- Freemasonry 總部

十個 Hertfordshire 附近的「National Trust」景點介紹

Hitchin - 全英十大必到小鎮

再別康橋 @Cambridge